Електрическите автомобили носят и заплахи за околната среда
Производството им нанася повече щети от това на стандартните автомобили, но предимствата им нарастват с увеличаване на жизнения им цикъл
13:35 | 06.10.12 г. 7Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![<p>
Снимка: Ройтерс</p>](/media/files/resized/article/640x360/5c7/6d3d41eed12b706a5f2d391ac43bf5c7-0000141106-article3.jpg)
Снимка: Ройтерс
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Фалитите на Острова са на най-високото си ниво от над година
-
Сърбия и ЕС сключиха договор за доставка на литий за електромобилни батерии
-
БДЖ очаква още 19 германски вагона до края на следващата седмица
-
15 златни и сребърни монети ще емитира БНБ в идните три години
-
Строителна продукция за почти 4 млрд. лв. е произведена у нас през първото тримесечие
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Технически проблеми засегнаха авиокомпании, банки и Лондонската фондова борса*
-
Dow Jones отписа над 500 пункта, а S&P 500 също се понижи след силни разпродажби
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
Как американските пенсионери помогнаха на Русия да доставя втечнен газ
-
Икономическите грешки на Ердоган вещаят мрачни дни за турците
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
КФН е одобрила вливането на шест дъщерни дружества на "Сирма ГХ" в компанията майка
преди 11 години Така е. Сметката не излиза при тези цени на горивата. Ако излизаше няма сила дето да спре масата да си конвертира колите. Че то реално няма никакви пречки освен една: финансово не се връзват нещата. А това с еко,меко,алабализми са лаланици. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Aйде, най-после нещо смислено и по тази тема. На еко фанатиците ще им избие пяна по устата, но това са фактите. Елетроавтомобилте са по-екологични и по-икономични едва със най-последните технологии. Сравнени с VW Polo BLueMotion, предимствата им са маргинални, за разлика от цените.Статията много добре обяснява че проблемът е в енергииният микс. За съжаление не казва че колко енергия е нужна за извличането на Литий (в най-разпространеният вид батерии). Това окончателно сг***сва картинката. Те и за това производителите не казват колко струват батериите....Та така, сметката не излиза мили деца, карайте се старите коли спокойно!+1 За статията! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Тази статия само потвърждава моите призиви от месеци:да се либерализира производството на енергия от ВЕИ и да се разреши на частни лица да продават на НЕК!!!Ще си купя къща до София, ще си инсталирам панели и ветрогенератори и каквото реша още, ще си карам ел. автомобила и ще си захранвам къщата, а и на НЕК ще продавам!Напълно разумно, но на политиците дали им изнася? Въпросът е риторичен. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Поръчкова глупост е тази статия. Енергийната мафия нещо пак не я устройват електрическите коли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години "Нещо повече, произвежданите акумулатори и електрически двигатели изискват много токсични материали като никел, мед и алуминий. " Всеки който е учил химия в основното знае, че това е пълна гупост! Подигравате ли се с тази статия? PS:Никел - основна съставка в неръждаема стомана.. вилици, лъжициАлуминии - метала с най-големи залежи в света, повечето опаковки за храна се правят с алуминиево фолио. Излиза освен ако не ям доматите от кола, аз съм се натровил фатално! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Патента за термоядрените централи на ITT отдавна е изтекъл. Те са много по-безопасни и много по рентабилни. Ток на практика без пари. В старията има немалко глупости.Виновни:- неграмотния журналист- или петролната мафия отново се е намесила. отговор Сигнализирай за неуместен коментар